Ads 468x60px

Friday, February 26, 2010

AKU JANJI GEOGRAFI...SANGGUP KE?

Aku Janji Geografi 942

Adalah dengan ini saya (nama)_____________________________ kad pengenalan bernombor___________________________ dari tingkatan ____________ bagi sesi___________ dengan ini berikrar dan berjanji dengan sepenuh hati bahawa saya akan mematuhi segala peraturan dan ketetapan yang telah ditetapkan oleh guru mata pelajaran Geografi 942 STPM seperti perkara-perkara yang terakru di bawah:-

I. Akan mematuhi masa dan tidak akan melengah-lengahkan kerja yang diarahkan
II. Melaksanakan tugasan dengan sepenuh daya usaha dan kesungguhan
III. Membuang jauh-jauh sifat MALAS yang ada pada diri saya
IV. Tidak akan membuang masa dengan perbuatan dan kelakuan yang sia-sia semasa ketiadaan guru di kelas
V. Membuat ulangkaji sebelum dan selepas guru mengajar di dalam kelas
VI. Tidak akan melakukan sebarang perbuatan, perkataan dan tindakan yang boleh menyinggung perasaan guru yang mengajar
VII. Memberikan sepenuh perhatian dan tumpuan semasa proses pengajaran dan pembelajaran dijalankan
VIII. Melengkapkan segala nota rujukan tambahan tanpa menunggu arahan guru
IX. Tidak akan melakukan sebarang tindakan yang boleh mencemarkan nama baik kelas, guru, sekolah dan ibu bapa saya
X. Sentiasa akan memeperbaiki kelemahan dan kekurangan diri sepanjang masa
Saya sesungguhnya faham bahawa, jika saya disabitkan kerana telah melanggar Aku Janji ini, saya boleh dikenakan tindakan mengikut paraturan sekolah dan akan menerima apa sahaja pembalasan dari Yang Maha Esa atas segala perlakuan saya yang tersebut. Saya sanggup menerima apa sahaja keputusan dalam peperiksaan STPM kelak.
Ditanda tangani di hadapan dan disaksikan


Yang Benar

..............


Disaksikan oleh
………………………………
Encik Mohamad Rashid Bin Husin
Guru Mata Pelajaran Geografi 942

Tarikh :…………………………..

“SAYA ADALAH APA YANG SAYA FIKIRKAN”
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...