Ads 468x60px

Monday, February 8, 2010

ANA KAYA...YAHOOO


Percaya atau tidak, aku mendapat sebanyak RM7,500,000,000,022.81 daripada sebuah bank yang memang aku masukkan gaji aku. rasa macam nak pitam bila tengok angka tersebut. nak sebut berapa nilai tersebutpun aku tak tau kira. Agaknya 7.5 trilion kot? Yahoo aku kaya...selalunya tiap bulan aku akan dapat sms dari bank tersebut bagitau gaji aku masuk berapa RM. Mulanya ingatkan RM7,500. tapi bila tengok angka ada 13 digit, rasa cam nak pitam. Kalau aku mati hidup balik 40 kalipun takkan dapat kumpul harta sebanyak tu. Kalah Bill Gates...tapi bila aku call Badrol, tanya dia dapat tak sms sama, dia kata dia pun dapat. Selang beberapa minit, wife pula sma kata diapun dapat banyak tu....banyangkan kalau ianya menjadi kenyataan....satu Malaysia aku belanja...hehehhe....AKU KAYA DALAM MASA 1 HARI SAHAJA....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...